Wednesday 27 December 2017

TADABBUR ALAM TERCIPTA KENANGAN

Alhamdulillah... Allah beri saya peluang untuk kesekian kalinya bermusafir ke Turki lagi.

Seronok ke? Wajiblah saya rasa seronok, rasa nak menangis pun ada sebab tak tergambar dengan kata kata. Syukur sangat sangat...

Sebab? Ya, sebab kali ni saya dapat bermusafir ke tempat yang memang saya nak sangat sangat pergi.

Masa zaman belajar kat Turki dulu memang kurang sangat berjalan kat tempat tempat menarik. Masa kami memang fokus hanya di sekolah. Tambahan pulak visa pun takda. Kira macam pendatang asing.

Tujuan asal permusafiran kali ni untuk meraikan konvo *(cemiyet) pelajar pelajar kami yang dah khatam Quran kat sana.

Jadi alang alang dah datang, majikan saya aturkan perjalanan untuk bermusafir ke tempat tempat lain. Antaranya ke Bursa, Pamukkale, Kapadokya dan ke Istanbul.

Istanbul, Turki


Ok, saya akan sambung cerita kat entry seterusnya ya 😉

*cemiyet = majlis khatam Quran
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment