Sunday 7 January 2018

KEDATANGAN PELAJAR BARU

Nampaknya saya tak dapat lagi nak sambung cerita permusafiran saya ke Turki 😅

Kita skip dulu la ya. Awal tahun ni biasala... Masing masing sibuk urus daftar anak masuk sekolah. Urus emosi anak yang buat ragam tak mau pi sekolah... Hehehe

Post kalini saya nak share suasana pendaftaran pelajar baru untuk sesi 2018, bukan kisah anak saya ya, tapi pendaftaran tempat saya berkhidmat.

Ohya, rasanya memang saya tak pernah lagi share kat mana tempat saya berkhidmat.

Alhamdulillah, masuk tahun ni, merupakan tahun ke 5 saya di sini.

Kat mana tu?

Saya di Bukit Kapar. Nama sekolah ni Tahfiz al-Quran Ummu Waraqah, yang menghampiri usia ke 6 tahun penubuhannya dari bulan Mei 2012.

Buat masa ni tak dapat lagi nak cerita panjang. Sebab ada program pelajar yang perlu saya pantau. Jadi kita cerita lain kali pulak ya.

Kat bawah ni saya belanja beberapa keping gambar yang sangat harmoni suasananya. Hehe...


































Anis
Tahfiz al-Quran Ummu Waraqah lil-Banat (TAQWA)
Bukit Kapar, Kapar,
Selangor
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment